به گزارش مشرق، چند وقتی هست که صحبت از حضور بچه کوچک و جوان پژو و سیتروئن در بازار ایران به گوش می رسد.
خودرویی که قرار است مدلهاي DS-3، DS-4وDS-5 به بازار كمرونق اين روزهاي ايران وارد شود و حتي صحبت از DS-6 هم به ميان آمده است.
برند DS قرار است مثلا خودوری لوکس و اسپرت گروه پژو- سيتروئن باشد، در حالي كه هر دو برند فرانسوي هم اكنون تصوير خوبي در ذهن مخاطبان ايران ندارند. پژو كه مدتهاست محصول ممتاز و به روز تحويل بازار ايران نداده و سيتروئن نيز در آخرين حضورش به ارائه مدل C5 در ايران پراخت كه به هيچ وجه مورد استقبال قرار نگرفت و اين روزها دارندگان پژو 407 و سيتروئن C5 دعا ميكنند كه دچار خرابي ماشين نشوند چون قطعات يدكي اين خودروها كمياب و پشتيباني فني براي اين دو محصول بسيار ضعيف است.
بر اساس نظر کارشناسان خودروهای فرانسوی جزو پر استهلاک ترین خودروهای جهان هستند و از نظر پیچیدگی در تعویض قطعات یدکی و تعمیر هم زبان زد تعمیرکاران به حساب می آیند.
حال باید دید فرزند این دو خودروساز پر استهلاک چی از آب در می آید و واردکنندگان این خودرو تا چه میزان می توانند سرمایه گذاری خود را به پول تبدیل کنند و این جوان تازه وارد چقدر در بازار ایران دوام می آورد.
خودرویی که قرار است مدلهاي DS-3، DS-4وDS-5 به بازار كمرونق اين روزهاي ايران وارد شود و حتي صحبت از DS-6 هم به ميان آمده است.
برند DS قرار است مثلا خودوری لوکس و اسپرت گروه پژو- سيتروئن باشد، در حالي كه هر دو برند فرانسوي هم اكنون تصوير خوبي در ذهن مخاطبان ايران ندارند. پژو كه مدتهاست محصول ممتاز و به روز تحويل بازار ايران نداده و سيتروئن نيز در آخرين حضورش به ارائه مدل C5 در ايران پراخت كه به هيچ وجه مورد استقبال قرار نگرفت و اين روزها دارندگان پژو 407 و سيتروئن C5 دعا ميكنند كه دچار خرابي ماشين نشوند چون قطعات يدكي اين خودروها كمياب و پشتيباني فني براي اين دو محصول بسيار ضعيف است.
بر اساس نظر کارشناسان خودروهای فرانسوی جزو پر استهلاک ترین خودروهای جهان هستند و از نظر پیچیدگی در تعویض قطعات یدکی و تعمیر هم زبان زد تعمیرکاران به حساب می آیند.
حال باید دید فرزند این دو خودروساز پر استهلاک چی از آب در می آید و واردکنندگان این خودرو تا چه میزان می توانند سرمایه گذاری خود را به پول تبدیل کنند و این جوان تازه وارد چقدر در بازار ایران دوام می آورد.